wtorek, 5 listopada 2013

Świąteczne serca decoupage

Oglądam Wasze blogi i widzę, że już coraz bardziej świątecznie. Czekałam jeszcze z wystawianiem swoich prac i obiecałam sobie, że zacznę dopiero po Wszystkich Świętych. Pomalutku wszystko robiłam dużo wcześniej, ponieważ mając już doświadczenie z ostatnich dwóch lat wiem, że zawsze brakowało mi później czasu na dorabianie ozdób przed samymi świętami. A w tym roku nie dość że wróciłam do pracy, to jeszcze na co oczywiście nie narzekam współpraca z moją galerią się dobrze układa więc zamówień miałam sporo.
Zaczynam od pierwszych w tym roku serduszek ze sklejki drewnianej - wykonanych metodą decoupage. Bardzo mi się one spodobały na innych blogach, zwłaszcza papiery, zdobienia i pierwszy raz przeze mnie wykorzystany śnieg w paście. Jak wyszło zobaczcie i oceńcie.





 
Dużo słońca życzę:)

1 komentarz:

  1. Śliczne te Twoje serduszka, to ze śniegiem bardzo efektowne :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń