środa, 9 kwietnia 2014

Wymianka wielkanocna

W końcu się pozbierałam, choroba nie odpuszcza ale jakoś daje rade. Zaległości nadrabiam we wszystkim bo przed świętami nie zdążę. Najpierw wyniki wymianki wielkanocnej u Diany.
A oto co znalazło się w paczuszce ode mnie dla Teresy mojej pary wymiankowej


  pierwszy raz zrobiłam w tym roku koszulki na jajka na szydełku
 
A oto niespodzianki od Teresy




 Najbardziej spodobała mi się technika pergamano obrazek i kartka. Nigdy tego nie próbowałam i chyba nie będę bo to strasznie mozolna praca, robienie dziurek. Ale efekty są piękne bo zaglądałam na stronę Teresy do czego i Was zachęcam. Teresa robi też ładne rzeczy w decoupage i haftuje. Więc zapraszam w swoim imieniu.
Wymianka jak zwykle udana za co dziękuję organizatorce Dianie jak i mojej parce Teresie.
Pozdrawiam 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz