sobota, 20 października 2012

Wymianka babie lato-finał

Oto druga wymianka w której brałam udział. Tym razem wymianka babie lato organizowana przez  http://divianaart.blogspot.com . Moją parą wymiankową była Wisia-Marzycielka http://wisia-marzycielka.blogspot.com .
Oto jakie podarki przygotowałam dla swojej pary. Pierwszy i najważniejszy związany z babim latem- anioł z masy solnej z dynią i pajeczynką babiego lata z kropelkami rosy, trzymajacy w rękach koszyk pełen darów jesieni.

 

 
Para kolczyków na każdą okazję :
 
 
Przydasie i słodkości.
 
A oto co otrzymałam od mojej Wisi:
 
 
Słodkości-moja miłość
 

 
 
Przepiękny sutaszowy wisiorek-jest cudny
 

 
Przydasie, w tym serduszko na święta, zajmie miejsce na choince



Wisia pomyślała także o gazetce z moim hobby-florystyką- a w niej różne stroiki, kompozycje kwiatowe na kążdą okazję-na pewno się przyda.

 
 
Kartka z życzeniami ręcznie wyszywana.

 
I pudełeczko wyszyte podwójnie, bo na dnie pudełeczka pajączek na pajęczynie zawieszonej wśród kwiatów, a na wieczku, co dopiero zauważyłam z czasem-moje inicjały - więc pudełeczko jest tylko moje, na moje cudowności.

 
Dziękuje Ci Wisiu za piękne cuda, za całe serce i czas włożony w przygotowane podarków. Pięknie wyszywasz. Mam nadzieje że nasz kontakt pozostanie niezerwany pomimo dalekich odległości.
Pozdrawiam:)
 

2 komentarze:

  1. Oj tak, wymiany są rzeczywiście fajne. Dają zadziwiająco dużo frajdy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Beatko dzięki Twoim fotkom wiem co dostałam ;-))) Kochana bardzo dziękuję...juz widze to otwieranie paczki jak zajadę do Polski;-)
    Dziękuję kochana !!!

    OdpowiedzUsuń