sobota, 20 października 2012

Wymianka lawendowa-finał

Niedawno brałam udział w dwóch wymiankach. Pierwszą była - wymianka lawendowa organizowana przez http://handmade-by-kamila.blogspot.com . Moją parą była sama organizatorka wymianki. 
Ja dla swojej pary przygotowałam woreczek z tegorocznie zebraną lawendą, zestaw kolczyków w kolorze niebieskim, przydasie i coś słodkiego. Wszystko na zdjeciach poniżej:


 
Natomiast ja otrzymałam od swojej pary przecudne prezenty, o których można pomarzyć. Nie spodziewałam się aż takich cudowności:
 
 
Zajączek w sukience w kolorze lawendowym w kropeczki-który natychmiast został pochwycony przez moją Julię
 
 
Anielskie skrzydełka, zakładka zrobiona stylem decoupage z lawendą
 
 
 
Serduszka w kolorze lawendowym z filcu
 
 
 
Drewniane szpulki z wstążeczkami
 
 
 
 
Słodkości
 
 
I kartka z życzeniami

 
 
Wymianka była bardzo fajna, nie myślałam że aż tyle radości można czerpać z tego że zupełnie obcy człowiek może tak prosto od siebie podarować swoje prace.Jeszcze raz bardzo dziekuję za wszystko i pozdrawiam moją parę. Mam nadzieje że kontakt zostanie zachowany.
 
Pozdrawiam :)
 
 
 
 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz